frequently asked questions

Vind hier antwoord op de frequently asked questions over Catchy Match

Hoe kan ik een item retourneren?

Is je item toch niet helemaal wat je ervan had verwacht?  Dat kan gebeuren. Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je pakketje te retourneren. Meld je retourzending aan op onze retourpagina via deze link ! Je ontvangt daarna zo snel mogelijk een email ons met de retourinstructies. Voor meer informatie bekijk onze retourpagina! De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.

Wat zijn jullie verzendkosten?

De verzendkosten bedragen altijd €4,10, ongeacht de bestelgrootte. Bestellingen binnen een straal van 3 kilometer van het bedrijfsadres worden altijd persoonlijk geleverd!

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Nee, Catchy Match verzendt alleen binnen Nederland. 

Hoe kan ik betalen?

By Catchy Match kan je gewoon veilig via iDEAL betalen. 

Hoelang duurt het voordat ik een bestelling binnen heb?

Catchy Match hanteert een verzendtermijn van 1-3 werkdagen. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden na het weekend op de post gedaan. 

Ik heb een item gezien die niet meer op voorrad is. WAt nu?

Geen zorgen! Als jouw product niet meer op voorraad is, kun je je op de lijst zetten en ontvang je een reminder als het product weer op voorraad is. Dit kan je gemakkelijk doen door je e-mailadres in te vullen bij het daarvoor bestemde vakje ‘Laat het me weten wanneer het artikel weer op voorraad is.’ Zodra het item weer terug op voorraad is, ontvang je van ons een mailtje en kun je alsnog het product dat je graag zou willen bestellen

hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Mocht je een kortingscode hebben die je graag zou willen gebruiken, dan kan je deze  gemakkelijk invullen bij het afrekenen in het veld couponcode. Het resterende bedrag wordt automatisch verrekend. Mocht er toch iets niet werken of heeft u hierover een andere vraag, neem dan gerust contact op met info@catchymatch.nl.

Winkelwagen